Ajánló

Piramis-edzés

Piramis-edzés, Netfit

Szeretnél profi módon felkészülni az iskolai Netfit-mérésre? Növelnéd a maximális erődet? Leghatékonyabban a piramis módszerrel teheted ezt meg, és most azt is elárulom, hogyan!

A módszer onnan kapta a nevét, hogy egy általad választott gyakorlat ismétlésszáma először növekszik – a piramis csúcsa felé -, azután pedig fokozatosan csökken.

Ha például Netfit-felmérésre készülsz:

A cél: pl. 18 felülés könnyedén -> maximális pontszámot kapsz erre a feladatra

Leghatékonyabb gyakorlás:

  1. 14 felülés
  2. 1 perc pihenő és nyújtás
  3. 16 felülés
  4. 1 perc pihenő és nyújtás
  5. 18 felülés
  6. 1 perc pihenő és nyújtás
  7. 16 felülés
  8. 1 perc pihenő és nyújtás
  9. 14 felülés
  10. 1 perc pihenő és nyújtás
  11. … és így tovább

Ha kevesebb megy, akkor persze kisebb számokkal dolgozz, és fokozatosan tedd magasabbra a piramis csúcsát. A sorozatok között pihenhetsz és nyújthatsz, vagy más izomcsoportot megmozgató feladatot is végezhetsz! Alakítsd ki a saját piramis edzésedet!

Ne felejts el bemelegíteni, és a végén egy jó nagyot nyújtani! A módszer természetesen alkalmazható a fekvőtámasz- és törzsemelés-gyakorlatokra is, vagy bármi másra, amiben fejlődni szeretnél.

Sok sikert!

írta: Szabó Gyöngyvér

Mi a Te véleményed? Szólj hozzá! - Nagyon kíváncsiak vagyunk Rád is!

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadnod. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás